Az NKM energiaszolgáltatójára hivatkozó újabb visszaélések történtek az elmúlt napokban, a csalók az NKM online ügyfélszolgálata nevében, számla elkészülésére hivatkozva hamis e-mailekkel vették célba a magyarországi internethasználókat – hívta fel a figyelmet csütörtöki, MTI-nek küldött közleményében a Nemzeti Közművek.
Az ügyfelek banki adataira fókuszáló csalók különböző meghamisított e-mail címről küldik ki a számla elkészültére vonatkozó leveleket.
Fontos tudni, hogy az NKM hivatalos online ügyfélszolgálati rendszerei az ugyfelszolgalat@online.nkm.energy valamint a noreply@nkm.energy címekről küldik ki a hivatalos értesítéseket. Az ügyfeleknek minden esetben erről a két e-mail címről érkezik a hivatalos, hiteles tájékoztatás, amennyiben új földgáz- vagy áramszámlájuk készül.
Az NKM online ügyfélszolgálati honlapján sosem kérik ügyfeleiktől, hogy adják meg a bankkártyás fizetéshez szükséges adataikat. Azokat minden esetben a biztonságos banki felületre történő átirányítást követően kell csak megadniuk – hívta fel a figyelmet az NKM, egyúttal közölte: elhatárolódik minden, nem hivatalos úton történő megkereséstől és csalási kísérlettől, ezek felderítésében együttműködik a rendőrséggel és más hatóságokkal.
Azt kérik, hogy az ügyfelek bármilyen, NKM-el kapcsolatos visszaélés-gyanús megkeresést az ugyfelszolgalat@nkm.energy email címen vagy az ügyfélszolgálat +36 1/20/30/70 474 9999-es telefonszámán jelezzenek.
(MTI)