Magyar szállodáknak segít piacra jutni az ALDI Utazás

Wellness
A hazai idegenforgalom talpra állásához nyújt ingyenes lehetőséget az ALDI Utazás. A magyar szállodák számára indított akció révén a hazai hotelek bekerülhetnek a vállalat kínálatába, illetve alkalmuk van az ALDI Utazás mögött álló osztrák Eurotours rendszerébe szintén bekerülni, így több millió európai utazó számára jelenik meg kínálatuk.

Az idei idegenforgalmi szezon alakulása kulcskérdés lesz a turisztikai iparág szereplői számára. A szállodák esetében alapvetően a töltöttség határozza meg, hogy milyen mértékben lesznek képesek kompenzálni a vírushelyzet miatti bevételkiesést. Ehhez nyújt most segítséget az ALDI Utazás.

Az online utazási szolgáltatásokat nyújtó vállalat most lehetőséget biztosít magyar szállodák számára, hogy jelentkezzenek és ingyenesen bekerüljenek az ALDI Utazás platformja mögött álló osztrák Eurotours adatbázisába, illetve ajánlatokat dolgozzanak ki a magyar vendégek számára. A megfelelő ár/érték arányú szállodák pedig nem csupán az ALDI Utazás Magyarországra szóló ajánlatai közé kerülhetnek be, hanem az Eurotours a kontinens számos országában elérhető katalógusaiba is, így akár német, svájci, vagy osztrák vendégek is találkozhatnak a magyar szállások ajánlataival.

„A válságot a turisztikai szektorban összefogással könnyebben tudjuk átvészelni, gyorsabban indulhatunk meg a felépülés útján. Szeretnénk a magyar szállodáknak minél többet megmenteni az idei szezonból, egyúttal lehetőséget biztosítani nekik, hogy Európa számos országának turistái ismerjék meg őket. Az osztrák Eurotours évi 1,3 millió utasával Közép-Európa legnagyobb beutaztatója, így a magyar szállodák ajánlataival több millió európai utas találkozhat.” – mondta Andreas Hamorszky, az Eurotours osztályvezetője, aki az ALDI Utazás portfóliójáért felel.

Az érdeklődő szállodáknak csupán adataikat kell megadniuk az ALDI Utazás honlapján, a www.aldi-utazás.hu-n, a jelentkezés önkéntes, továbbá költség és kötelezettség mentes.